Pages

23 June 2015

Bola


Seriously saya bukanla peminat bola, boleh bilang dengan jari berapa kali saya pernah menonton perlawanan bola.. Namun, alang-alang di negara orang kan, kita singgah sahaja lah apa-apa yang patut.. Ini adalah 2 minggu lepas.. Ketika itu saya memakai baju kurung kerana baru pulang dari kelas.. Saya memakai baju kurung pada hari terakhir kelas rasmi dalam program sarjana ini kerana sahaja ingin menunjukkan kepada rakan-rakan antarabangsa bahawasanya inilah pakaian harian saya di Malaysia.. Saya menerangkan pada rakan-rakan saya bahawa ini adalah 'pakaian selamat'..iaitu pakaian serba boleh, you will never go wrong in this Baju Kurung (at least for me la).. Boleh untuk rasmi, tidak rasmi, ke wad bersalin, berlari-lari keliling hospital,  masuk pejabat.. 


No comments: