Pages

13 May 2010


we were wondering how does it feel like to be gediks and self capturing pics with the usual 'waaah cun kan i?' pose
it all started when i have a bandaid right on my cheek after i 'ruptured' my jerawat besar
izzah : 'sarah, patut amik gmbr la ade bandaid camtuh'
sarah: 'aah, izzah tlg amik kan gmbr kite ek'
izzah : 'eh amik la sendiri mcm org2 dlm fb tuh'
sarah : 'mane laa kite reti..kite kan duk kutuk2 org2 gedik camtuh'

then i got into my routine position..on my bed under my quilt, in front of the laptop
i switched on the camera
i captured few pics n sent to kemal
kemal: 'nih dh syok sendiri ke'
sarah: 'camnih ek rase jd poyo gedik dpn camera'
kemal: 'kite tk reti pon nk gune camera kat laptop nih'
sarah: 'kalo kemal reti mesti tk benti snap gmbr sndiri kot'
kemal: 'aah, nsb baik tk reti kan'

ahahahahahha..
sesungguhnye saye tidak la gedik
saye tidakla perasan cun
saye tidakla syok sendiri
gmbr diambil hanyalah experiment smata2



Posted by Picasa

No comments: