Pages

11 August 2005

-kan kunyanyikan kau lagu cinta-

huhhu..cam ape jek tajuk aku ltakk..saje jek tuh..sbnrnye tgh hiburkan hati smbil nyanyi..n title tuh antara baris2 dlm lagu yg aku tgh nyanyi..hehehe..sedapnye suare aku *_*
ruginye sape tutup tlinge mase aku nyanyi =P
td laptop nih dah abis batt,aku igt nak tido jek..tp ntah cane aku charge trus n trus la online..
bosan kan?
esok nak kene g kl balik sbb luse ade grad..huhuhu..cam mls nye nak g..g nak,tp mls nak naik amik sijil..cam nervous plak..cheh..maklumla,dah lame tak naik stage.
tudung mase grad pon aku tak de bli yg spesel..aku cam pakai tudung bese2 jek..baju punyela gempak,kain shantung n thai silk..tp tudung plak hampeh cotton jek..hehehe..biase la tuh..aku mls nak beli tudung baru..tak berbaloi sbb aku dah tanak tudung kosong pasnih..cam nak bunge2..ehheheh..capub plak nanti..takpe tak?
pastuh ahad nih aku nak g cameron ngan mak..
huhuhu..aku arap aku tak miss cite full house..cam dah takle miss la..sedey r part skrg..

No comments: