Pages

27 December 2005

serius dah lame gak kan aku tak tulis nih..aku mls la...aku takde mood la...ntah knape la...dah la aku dah separa broke..smlm boxing day!!!mmg aku kene berpapa kedana balik la nih...wua..tp takpela, at least byk bende yg aku dah beli..pasnih dah takyah beli...tp stp kali g shopping pon ckp mcm tuh..ye ah, mane tak nye....giordano nye baju2 sume $10 jek kat booth tuh!!!! t-shirt brand2 $20 jek!!!!mmg la tak murah sgt tuh..tp dah kire murah kat sinih sbb kalo nak dpt yg harga mcm tuh kalo bukan sale nih hanye brg2 murah yg takde Q sgt jek...so spjg ari aku tak terdaye melawan godaan nafsu...wua...arinih aku kuar g clyton lg, bli sardin!!kene merendah diri r makan pasnih....sbb kene simpan duit..nak g adelaide!!!!tp bole ke nak g nih???takpe, gune duit bulan 2 nye r g adelaide..hehehe....berjimat cermatla engko sarah....

bole tak mak awak jd mak saye...tok awak jd tok saye..maksu awak dan adik2 awak jd keluarga saye....

hahaha..baru lps tgk tollgate girl lg skali!!! comel~ tp kalo la hero die bukan rashid salleh lg best r~nak zul yahya la!!!!!!

No comments: