Pages

29 December 2005

http://www.popcornfor2.com/music/k_s_autumn1.php

this is my 101st post..erm...knape ek aku cam takde mood sgt skrg nih?? nak chat ngan adik pon mls...nak call family pon mls...bukan dah tak igt umah, tp mls sgt2 nak buat ape2...td chat ngan adik...adik kate mak nangis mase bace poem yg aku anta skali ngan kad aku tuh....*****...aku taknak komen pape psl tuh sbb malu org bace..tp deep down inside ade byk bende utk aku ckp....dak2 nc sume takde sbb g seminar ngan akak2...erm, aku yg pemalas nih dah lame sgt ikut godaan setan jek utk tak join bende2 baik...erm, apela aku nih, ape yg aku buat nak salahkan setan plak....spatutnye kalo dah tahu setan yg hasut, silela lawan...ye tak? smlm tgk cite industan..mlm plak tgk kate&leopard....ape aku rase??erm..hehehe... laaa...aku rase cam nak mkn ayam goreng la plak..lapar lg la...nak ratah ayam goreng...dah tak mo nasi la, aku dah mkn byk sgt nasi goreng aku td..tp nasi goreng kosong jek =(
kat frenster nye status aku dah wat 'it's complicated'..ahahah, nak tau knape?erm..tunggu 5 tahun lg aku cite la ye... eh aku dah ckp tak ade bende best berlaku arituh..bile arituh tu? 26 december la...mlm tuh best sgt! takla best sgt pon...tp dah lame dah tak best *_*

tak paham? abaikan jek..huhuhu

No comments: