Pages

17 March 2005

pasan tak kat the star?

kalo la slalu bace comments dlm pembaca dlm the star, korg pasti perasan sorang ni name ahmad sirajudin..die nih almost everyday anta comments..on almost everything..kdg2 psl tiang lampu la, kdg2 psl ape ntah..arinih nye paper, die komen psl dress code...mmg slalu dah aku ngan suz pasan psl die...then arinih aku ckp kat mak aku psl die..pastuh mak aku bitau yg die nih sbnrnye pnah ngajar kat skolah mak aku...die english teacher..dah pencen pon...sblum nih punyela aku misteri ngan die nih sbb rajin sgt anta komen kat the star...rupe2 nye die bosan kot dok umah jek dah pencen nih..pastuh stp ari die surf net n anta komen kat the star..tuh inferens aku jek..what a small world~ahmad sirajudin itu rupa2nya takla org jauh pon...

eh die ade kene mengene ke ngan idup aku?
takde kan?
sesaje jek..nak tunjuk yg kite nih rakyat mesia yg prihatin gak...

No comments: